Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1,9jtd Яко пуши черно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 1,9jtd Яко пуши черно

    Здравейте,
    Колата пуши яко черен дим и не вдига повече от 3000оборота.Влиза в авариен режим.EGR-а работи тестван е но въпреки всичко го изкарва като грешка, остават да се проверят клапаните.Някой да се е сблъсквал с този проблем.Ето снимка с грешките.Click image for larger version

Name:	2012-09-09-202.jpg
Views:	1
Size:	96.8 Килобайта
ID:	2405727

  • #2
    турбо пътищата си провери като за начало
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
      Здравейте,
      Колата пуши яко черен дим и не вдига повече от 3000оборота.Влиза в авариен режим.EGR-а работи тестван е но въпреки всичко го изкарва като грешка, остават да се проверят клапаните.Някой да се е сблъсквал с този проблем.Ето снимка с грешките.[ATTACH]100652[/ATTACH]
      Р0380 - повреда в системата на подгряване, я свещ, я реле. Не е фатално, просто на студено ще пали по-трудно.
      Р0404 - повреда в системата за рециркулация на газовете. Най-вероятно заседнал клапан.
      Р0236 - нисък сигнал от МАР-а. Заслушай се турбината дали се развърта.Ако го прави, търси пробив по турбопътищата. Ако е заседнал отворен EGR-а, също може да ебава налягането. Възможно е и МАР-а да е дал фира.
      Р1671 - проблем с налягането в рейката.

      Запали колата и направи един лог в графичен режим, в който да се виждат оборотите, налягането в колектора(турбо буст) и налягането в рейката.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        турбо пътищата си провери като за начало
        Подкрепям.
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #5
          Благодаря за отзивчивостта на всички.Турбото е чисто пътищата до него са о.к.Чувам го като работи и не мисля че проблема е там.EGR а беше много задръстен но проблема остана след почистването му.
          Какви са нормалните стойности на налягането в колектора(турбо буст) и налягането в рейката.Напр.при работа на мотора в тих режим и на 3000 оборота.

          Comment


          • #6
            Колега,моята имаше същите симптоми,на диагностика показа грешка при дебитомера,след изчистването им всичко се оправи.Надявам се и при теб да е толкова просто.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
              Колега,моята имаше същите симптоми,на диагностика показа грешка при дебитомера,след изчистването им всичко се оправи.Надявам се и при теб да е толкова просто.
              На един колега също така пушеше много , правеше димни завеси и след смяна на дебитомер се оправи . За проба може да се откачи буксата му и да се види ще има ли промяна.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
              Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
              Ex: BMW E61 530 Xi

              Comment


              • #8
                Запуши егера и ще спре да пуши преди това го изчистете ..... при братчеда на 2.4 ката така направи и спря иначе пушеше се едно се запалил пожар отзаде
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
                  Благодаря за отзивчивостта на всички.Турбото е чисто пътищата до него са о.к.Чувам го като работи и не мисля че проблема е там.EGR а беше много задръстен но проблема остана след почистването му.
                  Какви са нормалните стойности на налягането в колектора(турбо буст) и налягането в рейката.Напр.при работа на мотора в тих режим и на 3000 оборота.
                  Имаш лично съобщение (горе вдясно)

                  Comment


                  • #10
                    и аз имах проблем с пушенето и затапих егра. оправи се, но моята не влизаше в авариен режим
                    JTD 105+

                    Comment

                    Working...
                    X